Generic filters
Exact matches only

Werkwijze Sociaal Servicepunt

Het Sociaal Servicepunt: Informatie, advies, ondersteuning en praktische hulp

We hebben allemaal wel eens hulp nodig. Bij het Sociaal Servicepunt kunt u terecht voor informatie, advies, onafhankelijke ondersteuning en praktische hulp. Hoe kunt u omgaan met bepaalde situaties? Hoe kunt u uw situatie verbeteren? Welke regelingen zijn er in Leidschendam-Voorburg? Het Sociaal Servicepunt helpt u graag met deze en andere vragen.

Wat kan het Sociaal Servicepunt voor u betekenen?

Stel uw vraag
Met welke vraag u ook zit, schroom niet om contact met ons op te nemen. U kunt op werkdagen, elke dag van 9 tot 5, bellen naar het Sociaal Servicepunt. Of u kunt een e-mail sturen. U kunt zo ook een afspraak maken voor één van onze spreekuren.

Hoe werkt het?                                                                                                                                                                                                  De medewerkers van het Sociaal Servicepunt denken met u mee over een oplossing voor uw zorgen of wensen. Uw belang of toekomstplannen staan daarbij centraal. We onderzoeken samen wat u zelf, of met uw familie en vrienden kan organiseren. Lukt het, door omstandigheden, niet om te doen wat nodig is, dan kunnen wij u daarbij helpen.

Wat kost hulp bij het Sociaal Servicepunt?
Aan de dienstverlening van het Sociaal Servicepunt zijn geen kosten verbonden.

Heb ik een verwijzing nodig voor het Sociaal Servicepunt?
Nee, u heeft geen verwijzing nodig van huisarts of specialist om hulp of advies te krijgen van het Sociaal Servicepunt

Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?                                                                                                                                                          Wij noteren uw naam, telefoonnummer, adresgegevens en de hoofdlijnen van uw vraag. Dit doen wij om later contact met u op te kunnen nemen. Wij bewaren deze gegevens, niet langer dan nodig, maar maximaal 6 maanden. Om u de best passende oplossing te kunnen bieden, is het soms nodig om uw vraag met een collega te bespreken. Als het mogelijk is doen wij dat anoniem. soms is het in uw belang om uw persoonlijke gegevens te delen met een collega. Dit doen wij niet zonder overleg met u.

 

 

Share This