Generic filters
Exact matches only

Werkwijze Sociaal Servicepunt

Het Sociaal Servicepunt: Informatie, advies, ondersteuning en praktische hulp

We hebben allemaal wel eens hulp nodig. Bij het Sociaal Servicepunt kunt u terecht voor informatie, advies, (kortdurende) ondersteuning en praktische hulp. Hoe kunt u omgaan met bepaalde situaties? Hoe kunt u uw situatie verbeteren? Welke regelingen zijn er in Leidschendam-Voorburg? Het Sociaal Servicepunt helpt u graag met deze en andere vragen.

Wat kan het Sociaal Servicepunt voor u betekenen?

Stel uw vraag
Met welke vraag u ook zit, aarzel niet om contact met ons op te nemen. U kunt op werkdagen, elke dag van 9 tot 5, bellen naar het Sociaal Servicepunt, U kunt een e-mail sturen of u kunt, zonder afspraak, terecht één van onze spreekuren.

Hoe werkt het?                                                                                                                                                                                                  De medewerkers van het Sociaal Servicepunt denken met u mee over een antwoord op uw vraag of een oplossing voor uw zorgen. Uw belang en toekomstplannen staan daarbij centraal. We onderzoeken samen wat u zelf, of met uw familie en vrienden kan organiseren. Lukt het, door omstandigheden, niet om te doen wat nodig is, dan kunnen wij u daarbij helpen.

Wat kost hulp bij het Sociaal Servicepunt?
Aan de dienstverlening van het Sociaal Servicepunt zijn geen kosten verbonden.

Heb ik een verwijzing nodig voor het Sociaal Servicepunt?
Nee, u heeft geen verwijzing nodig van huisarts of specialist om hulp of advies te krijgen van het Sociaal Servicepunt

Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?                                                                                                                                                          Als u bij een van onze inloopspreekuren komt, vragen wij u om een formulier in te vullen met uw naam, adres, telefoonnummer én uw vraag. Dit formulier wordt direct na het spreekuur of na de beantwoording van uw vraag, vernietigd. Uw gegevens worden niet bewaard. Soms is het nodig om uw vraag met een collega te bespreken. Dit doen wij anoniem. Als het nodig is om uw persoonlijke gegevens te delen met een collega, doen wij dat alleen in overleg met u. De organisaties die samenwerken in het Sociaal Servicepunt dragen gezamenlijk de verantwoordelijkheid voor deze werkwijze. Heeft u vragen, opmerkingen of klachten over de werkwijze van het Sociaal Servicepunt, dan kunt u contact opnemen met de coördinator, Caroline van Enst: Telefoonnummer: 06-10756601, E-mail: caroline.vanenst@sociaalservicepunt.nl.

 

 

Share This